Lisansı ve yüksek lisansını Sosyoloji, doktorası Felsefe alanında tamamlamıştır. Lisans ve yüksek lisans araştırma tezlerini, Edebiyat Sosyolojisi ve Çocukluk Sosyolojisi alanında yapmıştır. Doktora tezini ise yaklaşık iki yıl süren araştırma ve uygulama çalışmalarını harmanlayarak Topluluklar İçin Felsefe (P4C) alanında "Felsefi Düşünmenin Önemi-Çocuklar İçin Felsefe" adlı çalışmasıyla tamamlamıştır.
Çeşitli eğitim kurumlarında Rehberlik ve Felsefe Grubu Öğretmenliği yaptıktan sonra 2013'te Empatika Çocuk Doğa, Sanat, Bilim ve Felsefe Atölyesi'ni kurmuştur. Çocuklar ve Topluluklar İçin Felsefe (P4C) yöntemiyle yine aynı yıl tanışır; o yıldan beri P4C alanında kuramsal ve uygulama çalışmaları yapmaya devam etmiştir. 2017'de kurum ismi Empatika Kişisel Gelişim Merkezi olarak değiştirilmiş; hem çocuklar hem yetişkinler için danışmanlık ve kişisel gelişim atölyeleri sunan bir merkez haline getirilmiştir.
Yaklaşık 10 yıldır hem çocuklar hem yetişkinler için P4C atölyeleri ve Yaratıcı Yazarlık programlarını yürütmekte, yetişkinlere de P4C eğitmen eğitimleri vermektedir.
Şiirleri ve yazıları çeşitli dergilerde yayınlanmıştır. "Çocukluk, Oyun ve Oyuncak: Sosyo-kültürel Bir Analiz" adlı kitabın yazarıdır.