(4 Yorum)

Verimli Çalışma Teknikleri, Çocuğunuzun Yaşam Koçu Olun Eğitimi

Hemen Bilgi Al
72 Saat
Eğitim İçeriği

EĞİTMEN: Dilek Kırcaoğlu ve Sefer Kayaoğlu

EĞİTİM SÜRESİ VE SERTİFİKA:  Uzaktan Eğitim + Online Eğitim + Süpervizyon Eğitimi: 72 saat.

Uluslararası Sertifikalı Verimli Çalışma Teknikleri, Çocuğunuzun Yaşam Koçu Olun Eğitimi sertifikası.

KİMLER ALABİLİR: Eğitim içeriğimiz 18 yaşının üstündeki herkese açıktır. (18 yaşının altındakiler için uygulamalı eğitimler yapılamıyor.)


1)TANIMA

Kişinin Özellikleri

*Çalışma Yaklaşımlar

*Derin Yaklaşım

*Yüzeysel Yaklaşım

Öğrenme Biçimlerini Tanımak

*Öğrenme Stillerinden  Hangisine Sahip Olduğunu Belirleyici Öğeler

*Mizaç

*Tarz

*İlgi Alanları

*Yetenekler

*Çevre

*Zaman

* Öğrenme Stilleri ve Özellikleri

A)  Görseller (Görselliğe Önem Verenler)

Görsellerin Dil Kalıpları

Ders Çalışma Alışkanlıkları

En İyi Öğrenme Yolları

B) İşitseller (Konuşan,Dinleyen)

İşitsellerin Dil Kalıpları

Ders Çalışma Alışkanlıkları

En İyi Öğrenme Yolları

C) Dokunsal/Kinestetikler (Hareket Halinde Olanlar)

Dokunsalların Dil Kalıpları

Ders Çalışma Alışkanlıkları

En İyi Öğrenme Yolu

• Temsil Sistemlerinin Fizyolojisi

Duruş Hareketleri

Göz Hareketleri

Ses ve Tonlama

Nefes Alma

Hatırlama

d)Ders Çalışma Alışkanlıklarını Tanımak

*Aralıklı Çalışma/Toplu Çalışma

*Bütüncül Çalışma/Bölerek Çalışma

Ders Çalışma Davranışının Analizini Yapmak

*Verimli Ders Çalışma Kontrol Listesi

2) PLANLAMA

a) Zamanı Nasıl Kullandığını Fark Etmek

b) Zaman Planlaması

c)  Konu Planlaması

d) Haftalık Plan

e) Günlük Plan

3) ÇALIŞMA DAVRANIŞINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER

a) İç Etkenler

b) Dış Etkenler

• Çalışma Davranışı Üzerinde Kişisel ve Çevresel Kontrol

• Çalışma Kuralları

4)ETKİN VE SÜRATLİ OKUMA YÖNTEMİ-İSOAT

I- İZLE: Göz Atma

II- SOR: Soru Sorma

a) Tanımlar

b) Benzerlik ve Ayrılıklar

c) Örnekler

III- OKU: Okuma ve İşaretleme

IV- ANLAT: Sesli Anlatım

 V- TEKRARLA: Bütün Konunun Tekrarı

5) ETKİN DİNLEME YÖNTEMİ- İFİKAN

I- İleriye Bak

II- Fikirlere Dikkat Et

III- İşretlere Uyanık OL

IV- Katıl, Araştır, Not Tut

6) DERSTE NOT TUTMA VE ÖĞRETMENİ TANIMA YÖNTEMİ

7) SINAVA HAZIRLIK VE SINAVDA RAHATLAMA YÖNTEMİ

8) VERİMLİ ÇALIŞMA YÖNTEMLERİNİ ALIŞKANLIK HALİNE GETİRME

9) YENİ KAZANILAN ÇALIŞMA YÖNTEMİNİN SÜREKLİLİĞİNİ SAĞLAMA

 

ÇOCUK VE GENÇLERLE ETKİLİ İLETİŞİM

EBEVEYN ÇOCUK İLİŞKİSİ 

KABUL PENCERESİ

KABUL DİLİ

İLETİŞİM ENGELLERİ

ETKİN DİNLEME

BEN DİLİ-SEN DİLİ

ÇATIŞMALAR VE ÇÖZME YÖNTEMLERİ

Verimin yükselmesi, bireyin öğrenme biçiminin tanınması, var olan potansiyelin keşfedilmesi, öğrenme stratejilerinin geliştirilmesi ve olası teknikler kullanılarak gelişim sağlamaya nasıl yardımcı olabileceğimizi öğreneceğiz.

Başarı, doğuştan var olan bir yetenek değil; öğrenilerek ve strateji geliştirerek kazanılabilecek bir beceridir.

Bilinçli, kişi için özelleştirilmiş, uygulanabilir ve basit adımlar içeren, kararlı, tutarlı bir çaba ile bunun nasıl başarılabileceğini uygulamalı olarak göreceğiz. Verimli Çalışma Yöntemleri, bireysel veya grup uygulaması şeklinde yapılabilir.

Yorumlar
ȘULE KUŞAR HAN
Hocalarım.. dilek hocama sefer hocama.. Cansınız.. İyiki tanıdık sizi..
ȘULE KUŞAR HAN
Sevgili Yonca hanım.. İnsan sesini duyunca tüm kursları alası geliyor.. Her şey için sonsuz teşekkürler..
ȘULE KUŞAR HAN
Dilek hocam sefer hocam.. Bakış açımızı yön veren güzel insanlar.. Sizi tanımak çok güzeldi.. Sevgiler..
ȘULE KUŞAR HAN
Yonca Hanım.. Bu kadar işini iyi yapan konuşurken dahi güler yüzlü olduğunu fark edebileceğiniz zatı muhterem güzel insan.. Her şey için sonsuz teşekkürler.. Sevgiler..
Formu doldurun, sizi arayalım!